Brev:
Rejse med baby - 2 mdr.
24. marts 2009
Alder:
2 mdr.
Rejse med baby - 2 mdr.
Hej Helen,
Jeg har behov for lidt input omkring mulighederne for at rejse med en lille dreng på knap 5mdr. Mine svigerforældre vil give en tur til Grækenland og den ligger med afrejse dagen før min dreng fylder 5 mdr.
Hvordan vil det være med varmen når man stort set kun ammer. Jeg ved ikke om vi er kommet ret meget i gang med grød/mos osv til den tid men under alle omstændigheder er det jo meget nyt.
Vil han kunne nøjes med amning i den varme der er i Grækenland i Juni. Han vil ikke have sutteflaske, så vi kan ikke give ham noget ekstra af den vej og kender jo ikke hans spisevaner til den tid.
Har du et godt råd - kan du anbefale at tage afsted på det tidspunkt eller er det en svær tid lige i overgangsfasen til mere fast mad.
Jeg glæder mig til at høre fra dig og tak for dit tidligere svar.
Hilsen
Mille